Strony

środa, 27 czerwca 2012

Hello !

Cześć Directioners <3

Witam Was baaardzo gorąco na moim nowym blogu. Jak widzicie prawie wszystko jest gotowe. Spędziłam przy jego tworzeniu całą noc. Jest godzina 06:05, a ja jeszcze nie zmrużyłam oka. Możecie się szykować na kolejne skoki adrenaliny. Na razie nie ujawnię mojej decyzji, co do fabuły czy bohaterów. Wskazówką dla WAS może być jedynie nagłówek i tytuł bloga. Cieszę się, że zaczynam z Wami kolejną podróż. Podróż w nieznane.:) Mam nadzieję, że spodoba Wam się to opowiadanie. Niebawem pojawi się tu pierwszy rozdział, więc pozostaje mi tylko powiedzieć: do zobaczenia! :) Trzymajcie się ciepło. :* ps. jeśli macie jakiekolwiek pytania to jestem dostępna na twitterze, bądź też tu na blogu. ;) Zapraszam na moje pozostałe fanfiction. Linki znajdziecie na dole tej strony. Dziś pojawi się rozdział na #HALY, obiecuję. CIAO kochane. :)

zostawiam Was z takim przesłaniem:



~ Wasza Nats.


13 komentarzy:

  1. no cóż nie czytałam, żadnego z twoich blogów, ale dziś rano mam czas więc wpadłam. :) Może poinformuj mnie gdy coś tu się pojawi. :) możesz na tt @Doooominika22 , jeśli masz ochotę wpadnij też na met-mehalfway.blogspot.com , który wczoraj tu przeniosłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bedzie cos o Hazzie i Zaynie ^^ <3 x bd czytala :D x

    OdpowiedzUsuń
  3. Awww. Nie mogę sie doczekać. xx <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się doczekać! *___*

    OdpowiedzUsuń
  5. ahhh.. kocham twoje cuda *__* świetnie się je czyta ;)jak przeczytałam nazwę blogu to mi ciarki przeszły.. czyli szykuję sie następne cudeńko oczywiście w twoim wykonaniu XD jejciu nawet nie wiesz jak ubóstwiam twoje pisanie ♥ jak tylko coś wstawisz to pisz ! I ♥ you bejbe XDD hah..
    @woman_mad

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, też myślę, że to Zarry, ale nie jestem pewna :)
    Nie pozostaje mi nic innego jak czekać na 1 rozdział! :)

    Anna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Intrygujace.
    Bede zagladac. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. czyżby Zarry? ;> can't wait! ♥
    @tellmealie_x

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mimo wszystko myślę,że będzie mój upragniony Niall <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choć patrząc na to zdjęcie to są tam oczy Harry'ego i ktoś kto jara faje - to ma coś wspólnego z Zarry'm !

      Usuń
  10. Natka dzieki bede miala co czytac :**
    ~Kasia (taco pies) <3

    OdpowiedzUsuń
  11. ląduje w zakładkach :)
    Tu jest mój , zapraszam :)
    http://faaakyou1231980.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie no po prostu kocham cie, przy każdym rozdziale płacze jak dziecko , dziewczyno masz niesamowity talent, jakiego nie posiada wiele ludzi, i w szczególności ja.Piszesz niesamowicie, z mojej strony to tyle, jeszcze raz powiem ci ze cie kocham ! *.*

    OdpowiedzUsuń